Konieczność zachowania dystansu społecznego wymusza takie właśnie rozwiązania. Rejestracja przestała być miejscem, gdzie jedynie wyznaczany jest termin wizyty u lekarza. To centrum telefonicznej obsługi, zbierające ważne dane do teleporady lub wizyty osobistej. Taki tryb pracy jest bardziej czasochłonny i wymagający dla obsługi, lecz niesie ogromne korzyści dla pacjentów. Już na wstępnym etapie pozwala oddzielić proste zlecenia, jak przedłużenie recept na stale przyjmowane leki, od przypadków wymagających teleporady, czy pilnej wizyty w przychodni.Takie rozwiązanie w znaczący sposób zwiększa bezpieczeństwo wszystkich korzystających z usług medycznych oraz personelu naszych placówek.
Pandemia COVID-19 nie oznacza, że zniknęły inne choroby. Nadal cierpimy na przewlekłe schorzenia wymagające konsultacji.
REJESTRACJA TELEFONICZNA
Nadarzyn 22 739 48 40
Młochów 22 729 91 46