Uruchamiamy w przychodni możliwość telefonicznej konsultacji w sytuacjach podejrzenia zakażenia koronawirusem. Zależy nam na tym, aby pacjenci mogli wyjaśniać wszelkie wątpliwości dotyczące stanu zdrowia i dalszego postępowania poza przychodnią, aby nie narażać, w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem, pozostałych pacjentów na zakażenie. Jeden chory pacjent może być źródłem zakażenia wszystkich pozostałych osób w poczekalni!

W PRZYPADKU PODEJRZENIA ZAKAŻENIA NIE ZGŁASZAJ SIĘ SAM DO PRZYCHODNI CZY SZPITALA
– BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UZGODNIENIA
Z LEKARZEM.

Telefoniczna Informacja Pacjenta – 800-190-590 – tu przez całą dobę uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. 

Pod numerem bezpłatnej i całodobowej Telefonicznej Informacji Pacjenta uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.

Konsultanci poinformują Cię:

  • czym jest koronawirus
  • jak się zabezpieczyć przed koronawirusem
  • co zrobić, gdy wracasz z kraju, w którym zdarzyły się przypadki zakażenia koronawirusem i masz wątpliwości co do swojego stanu zdrowia
  • gdzie znajdziesz najbliższą placówkę inspekcji sanitarnej lub oddział zakaźny szpitala oraz dowiesz się jak się z nimi skontaktować
  • gdy będziesz mieć jakiekolwiek wątpliwości związane z postępowaniem w sytuacji podejrzenia zakażania koronawirusem.

Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami porozmawiasz przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.